alphaSQUAD Forum
Enjoy! Thanks For Longing In! - Alpha Squad


alphaSQUAD Forum
 
HomeGalleryRegisterLog in
Latest topics
» Well Hello There
Thu Mar 23, 2017 11:12 pm by The Kirby

» Car Meet 9/9/16 Legends Burgers *Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:52 pm by The Kirby

» Hello Noob From Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:36 pm by The Kirby

» $105 @ Big Willow April 16-17th, 2016
Fri Apr 01, 2016 5:25 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow January 30th, 2016
Fri Jan 15, 2016 7:47 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow January 09-10, 2016
Mon Jan 04, 2016 10:37 pm by pierce1

» $89 @ Streets of willow December 26-27, 2015
Fri Dec 11, 2015 8:53 am by pierce1

» $125 @ Buttonwillow Racepark December 5-6, 2015
Tue Nov 24, 2015 8:25 am by pierce1

» $165 @ autoclub Speedway November 21-22 2015
Wed Nov 18, 2015 6:13 am by pierce1

» $95 @ Streets of willow November 14-15 2015
Mon Nov 09, 2015 10:20 pm by pierce1

» $125 @ Buttonwillow October 31- November 01 2015
Tue Oct 13, 2015 7:00 am by pierce1

» $90 @ Streets of Willow October 10-11 2015
Tue Sep 29, 2015 8:39 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow August 29-30th, 2015
Tue Aug 25, 2015 7:16 am by pierce1

» $89 @ Big Willow August 8-9th, 2015
Tue Jul 28, 2015 3:13 am by pierce1

» Day and Twilight racing @ Streets of Willow July 25th
Wed Jul 22, 2015 4:24 am by pierce1

» Twilight Racing @ Streets of Willow July 18th
Thu Jul 09, 2015 8:26 am by pierce1

» $90 @ Streets of willow - July 4-5, 2015
Mon Jun 29, 2015 7:53 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - June 20th, 2015
Sun Jun 14, 2015 3:16 am by pierce1

» $105 @ Big Willow - May 31st, 2015
Wed May 27, 2015 7:37 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - May 23-24, 2015
Tue May 19, 2015 3:00 am by pierce1

Similar topics
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Sponsors

Share | 
 

 Service with a Smile

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
JDMASF*CKTC
Rookie Poster
Rookie Poster
avatar

Number of posts : 41
Age : 35
Location : Land of the setting sun...

PostSubject: Service with a Smile   Wed Mar 25, 2009 2:03 am

ATTN: ALPHA SQUAD
We would like to personally invite you guys to our event this Friday night. Come show off some of your rides along side ours for another great event.



WHO: ALL SCION OWNERS

WHAT: Service with a smile, Scion Owners Event

WHEN: March 27th, 2009 6-10PM

WHERE: HAMER TOYOTA in Mission Hills

WHY: Cuz we giving away lots of stuff, raffling off even more, displaying some nice show cars..and did I mention, free food and drinks? Funds we raise will go to the "Autism Speaks Foundation" cheers

Any questions, call me at (818) 565-9492

Thanks,

Felipe Silva
President
Team Sciontific
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/felipesilva
The Kirby
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4777

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 4:41 pm

We goin to this foo! bump for Sciontific.

_________________
Alpha SQUAD
http://alphasquad1.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
MaCh1-08-xb
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1228
Age : 30
Location : east los

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 5:51 pm

thats tomorrow!!! omg!!! i need a fade too...lol
Back to top Go down
View user profile
UltiMIca06
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 2076
Age : 32
Location : San Diego!

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 6:25 pm

WOW...whats up w/ all these cool Scion Events up NORTH again!!!!!....Gosh!

NO F'in Fair.....
Back to top Go down
View user profile
MaCh1-08-xb
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1228
Age : 30
Location : east los

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 7:24 pm

well what the heck are you doin way down there...?? lol
Back to top Go down
View user profile
JDMASF*CKTC
Rookie Poster
Rookie Poster
avatar

Number of posts : 41
Age : 35
Location : Land of the setting sun...

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 7:40 pm

MaCh1-08-xb wrote:
thats tomorrow!!! omg!!! i need a fade too...lol

I'll hook you up! Just come down lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/felipesilva
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 8:05 pm

im so there!
Back to top Go down
View user profile
JDMASF*CKTC
Rookie Poster
Rookie Poster
avatar

Number of posts : 41
Age : 35
Location : Land of the setting sun...

PostSubject: Re: Service with a Smile   Thu Mar 26, 2009 9:11 pm

thanks guys!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/felipesilva
The Kirby
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4777

PostSubject: Re: Service with a Smile   Fri Mar 27, 2009 1:13 am

JDMASF*CKTC wrote:
MaCh1-08-xb wrote:
thats tomorrow!!! omg!!! i need a fade too...lol

I'll hook you up! Just come down lol

Yo Flip you need to hook me up too man. Uptown Street Fighter fade homie. haha

_________________
Alpha SQUAD
http://alphasquad1.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
JDMASF*CKTC
Rookie Poster
Rookie Poster
avatar

Number of posts : 41
Age : 35
Location : Land of the setting sun...

PostSubject: Re: Service with a Smile   Fri Mar 27, 2009 8:41 pm

The Kirby wrote:
JDMASF*CKTC wrote:
MaCh1-08-xb wrote:
thats tomorrow!!! omg!!! i need a fade too...lol

I'll hook you up! Just come down lol

Yo Flip you need to hook me up too man. Uptown Street Fighter fade homie. haha




BOOM!!! Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/felipesilva
The Kirby
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4777

PostSubject: Re: Service with a Smile   Sat Mar 28, 2009 7:02 am

thanks for an awesome night Sciontific. we had a lot of fun from the raffles, scavenger hunt, and of course my favorite..............the food. I wanted to make a plate to take home too. didnt think of that til I got on the freeway.

_________________
Alpha SQUAD
http://alphasquad1.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
xb_superman
Post Master
Post Master
avatar

Number of posts : 7257
Age : 34
Location : L.A.

PostSubject: Re: Service with a Smile   Sun Mar 29, 2009 4:16 am

i had fun

_________________
"If you don't like me, it's because I don't want you to"

its not illegal until u get caught.

No Limitz Ind

50-50
Back to top Go down
View user profile
honeys_toaster
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1239
Age : 30
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Service with a Smile   Sun Mar 29, 2009 6:01 am

yea it was fun
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/#!/HoneyBeeXb?ref=profile
JDMASF*CKTC
Rookie Poster
Rookie Poster
avatar

Number of posts : 41
Age : 35
Location : Land of the setting sun...

PostSubject: Re: Service with a Smile   Sun Apr 05, 2009 3:54 am

i never got to thank you guys for coming out that night...better late than never lol...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/felipesilva
xb_superman
Post Master
Post Master
avatar

Number of posts : 7257
Age : 34
Location : L.A.

PostSubject: Re: Service with a Smile   Sun Apr 05, 2009 7:34 am

its cool

_________________
"If you don't like me, it's because I don't want you to"

its not illegal until u get caught.

No Limitz Ind

50-50
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Service with a Smile   

Back to top Go down
 
Service with a Smile
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Service Honda, XR650R engine in a CRF450X like your CR500AFX
» Recommended refrigerator service in Kanata
» Rear brembos service
» Team Smile!!!!!
» 5000km service, help!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
alphaSQUAD Forum :: Regional Forum :: SoCal-
Jump to: