alphaSQUAD Forum
Enjoy! Thanks For Longing In! - Alpha Squad


alphaSQUAD Forum
 
HomeGalleryRegisterLog in
Latest topics
» Well Hello There
Thu Mar 23, 2017 11:12 pm by The Kirby

» Car Meet 9/9/16 Legends Burgers *Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:52 pm by The Kirby

» Hello Noob From Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:36 pm by The Kirby

» $105 @ Big Willow April 16-17th, 2016
Fri Apr 01, 2016 5:25 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow January 30th, 2016
Fri Jan 15, 2016 7:47 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow January 09-10, 2016
Mon Jan 04, 2016 10:37 pm by pierce1

» $89 @ Streets of willow December 26-27, 2015
Fri Dec 11, 2015 8:53 am by pierce1

» $125 @ Buttonwillow Racepark December 5-6, 2015
Tue Nov 24, 2015 8:25 am by pierce1

» $165 @ autoclub Speedway November 21-22 2015
Wed Nov 18, 2015 6:13 am by pierce1

» $95 @ Streets of willow November 14-15 2015
Mon Nov 09, 2015 10:20 pm by pierce1

» $125 @ Buttonwillow October 31- November 01 2015
Tue Oct 13, 2015 7:00 am by pierce1

» $90 @ Streets of Willow October 10-11 2015
Tue Sep 29, 2015 8:39 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow August 29-30th, 2015
Tue Aug 25, 2015 7:16 am by pierce1

» $89 @ Big Willow August 8-9th, 2015
Tue Jul 28, 2015 3:13 am by pierce1

» Day and Twilight racing @ Streets of Willow July 25th
Wed Jul 22, 2015 4:24 am by pierce1

» Twilight Racing @ Streets of Willow July 18th
Thu Jul 09, 2015 8:26 am by pierce1

» $90 @ Streets of willow - July 4-5, 2015
Mon Jun 29, 2015 7:53 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - June 20th, 2015
Sun Jun 14, 2015 3:16 am by pierce1

» $105 @ Big Willow - May 31st, 2015
Wed May 27, 2015 7:37 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - May 23-24, 2015
Tue May 19, 2015 3:00 am by pierce1

Similar topics
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Sponsors

Share | 
 

 Rogue Status Meet Postponed!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 4:16 pm

yeah
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:02 pm

Can we bring a bbq on that day so we can cook at the shop?? hahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:11 pm

LOL I think the Kogi truck is going to be there. We'll start our own food truck out of the Pedo van!
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:15 pm

Hahaha.. kogi truck I can cook better than that... spam n rice with egg foo hahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:22 pm

never tried it. All i know is im going to get me some ramen after rogue status... I feel an extra noodle binge coming on hahahah
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:33 pm

Oh shit.. I'm down with that.. its on the way back from after the show!! hahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:44 pm

Yeah lol right off the freeway haha... I didnt know about that one until like a year ago haha I've been driving out to Gardenia for like 4 years for Shin Sen-Gumi LOL. The on off Redondo Beach Blvd.
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:50 pm

There's a shinsengumi off the freeway at rogue status?
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 5:58 pm

No no Im talking about the one in Rosemead on the way back home. I didnt know there was one there for the longest time.
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 6:02 pm

Ohh yeah there is.. but that one is ok.. dude the gardena one is closer.. and better..
the rosemead one always packed.. shinsengumi gardena is the best... i was talking about stopping by there...
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 8:59 pm

fine with me I got fast pass for the way home lol
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:09 pm

Hahahahahaha.. plus you'll feel JDM since its JDM CITY hahahhaha
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:22 pm

No kidding lol right next to the real south Korea (Torrence)
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:24 pm

Torrance is JDM too man
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:44 pm

All the people I know down there are all Korean lol Or maybe thats Carson.
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:56 pm

That's not torrance man.. Torrance, gardena, Redondo Beach and Palos Verdes and West LA.. Majority japanese..
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 9:59 pm

Dude I want to cruise PV so bad now that my car is done lol
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:24 pm

I wouldn't PV cops are one of the worst... haha
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
crispyxb
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 1742
Age : 38
Location : Mesa, Az.

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:35 pm

Get a room!

_________________
ARIZONA alpha SQUAD
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/home.php#!/amberchris.wilson
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:51 pm

Thats true I used to go out there at like 1 in the morning and kick it with my friends and the cops would kick us out every damn time LOL.
Back to top Go down
View user profile
XXR Chris
Poster
Poster
avatar

Number of posts : 134
Age : 87
Location : Rancho Cucamonga

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:54 pm

Inn N Out on RB blvd poppin spot everytime.. alot of fixed up cars hangout there..
Back to top Go down
View user profile http://www.xxrwheels.com
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:56 pm

Oh hell yeah. Thats where I saw my first modded scion lol
Back to top Go down
View user profile
crispyxb
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 1742
Age : 38
Location : Mesa, Az.

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:58 pm

what ever happened to the chat thing we had on here? Seems like that would come in handy, lol.

_________________
ARIZONA alpha SQUAD
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/home.php#!/amberchris.wilson
Pasquale
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4105
Age : 29
Location : Beaumont California

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 10:59 pm

The In N out on Crenshaw is always packed with evos and vw on fridays too.

Not sure Mario removed it.
Back to top Go down
View user profile
crispyxb
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 1742
Age : 38
Location : Mesa, Az.

PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   Wed Dec 08, 2010 11:00 pm

Our in N outs suck around here.

Damn you Mario! lol.

_________________
ARIZONA alpha SQUAD
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/home.php#!/amberchris.wilson
Sponsored content




PostSubject: Re: Rogue Status Meet Postponed!   

Back to top Go down
 
Rogue Status Meet Postponed!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» ALL FORD Swap Meet UFO Show Columbus, Ohio Nov. 28-29th 2009
» High Velocity Meet Results & VIDEOS 08/02/11
» Shepparton Swap Meet - Saturday/Sunday 10 & 11 Sept 2011.
» Mini Meet East. Who's going?
» Jamaican Invitational Meet - RESULTS. Powell last in 200m

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
alphaSQUAD Forum :: Regional Forum :: SoCal-
Jump to: