alphaSQUAD Forum
Enjoy! Thanks For Longing In! - Alpha Squad


alphaSQUAD Forum
 
HomeGalleryRegisterLog in
Latest topics
» Well Hello There
Thu Mar 23, 2017 11:12 pm by The Kirby

» Car Meet 9/9/16 Legends Burgers *Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:52 pm by The Kirby

» Hello Noob From Rancho Cucamonga
Wed Sep 07, 2016 6:36 pm by The Kirby

» $105 @ Big Willow April 16-17th, 2016
Fri Apr 01, 2016 5:25 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow January 30th, 2016
Fri Jan 15, 2016 7:47 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow January 09-10, 2016
Mon Jan 04, 2016 10:37 pm by pierce1

» $89 @ Streets of willow December 26-27, 2015
Fri Dec 11, 2015 8:53 am by pierce1

» $125 @ Buttonwillow Racepark December 5-6, 2015
Tue Nov 24, 2015 8:25 am by pierce1

» $165 @ autoclub Speedway November 21-22 2015
Wed Nov 18, 2015 6:13 am by pierce1

» $95 @ Streets of willow November 14-15 2015
Mon Nov 09, 2015 10:20 pm by pierce1

» $125 @ Buttonwillow October 31- November 01 2015
Tue Oct 13, 2015 7:00 am by pierce1

» $90 @ Streets of Willow October 10-11 2015
Tue Sep 29, 2015 8:39 am by pierce1

» $89 @ Streets of Willow August 29-30th, 2015
Tue Aug 25, 2015 7:16 am by pierce1

» $89 @ Big Willow August 8-9th, 2015
Tue Jul 28, 2015 3:13 am by pierce1

» Day and Twilight racing @ Streets of Willow July 25th
Wed Jul 22, 2015 4:24 am by pierce1

» Twilight Racing @ Streets of Willow July 18th
Thu Jul 09, 2015 8:26 am by pierce1

» $90 @ Streets of willow - July 4-5, 2015
Mon Jun 29, 2015 7:53 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - June 20th, 2015
Sun Jun 14, 2015 3:16 am by pierce1

» $105 @ Big Willow - May 31st, 2015
Wed May 27, 2015 7:37 am by pierce1

» $99 @ Streets of Willow - May 23-24, 2015
Tue May 19, 2015 3:00 am by pierce1

Similar topics
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Sponsors

Share | 
 

 has this happen to you?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
WilsonThe2nD
Regular Poster
Regular Poster
avatar

Number of posts : 745
Age : 32
Location : SB

PostSubject: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 2:50 am

where you start doing something to your car and end up doing a whole lot more?..ok some of u know i been having some problem with my car. That a fuse keeps on going out. well i decided to find out what was the problem i know i have a short in some wire some where. well i started by taking off th amp and speaker since im sell it now cuz i i just dont want it no more.. so i then seen my carpet that is all dirty and stained since i got some new seats that are blk i said to my self i should clean the carpet and dye it blk.. well one thing lead to another and now i gutted my whole car i want to do the carpet befor i get my seats in.. took most of the trim out back seats and passengers now its ready to get cleaned and dyed tomorrow.. any ways i thin i found the wire that was making the short i hope it was it was from the radio it was loose just putted back it the and taped it up..






Back to top Go down
View user profile http://willeo345@yahoo.com
WillysTc
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1142
Age : 32
Location : San Bernardino

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 2:59 am

Holy Fuck Puta Glad i Wasnt there lol or id of helped lol
Back to top Go down
View user profile
UltiMIca06
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 2076
Age : 31
Location : San Diego!

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:03 am

WOW first picture is in 3D...its BLURRY as Hell!...lol

Thats cool you TroubleShooted....And ended up gutting the car!...HOPE you know to to put everything back!!!
Back to top Go down
View user profile
omarsxb951
Post Master
Post Master
avatar

Number of posts : 6821
Age : 38
Location : Riverside

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:10 am

Dynamat that shit foo
Back to top Go down
View user profile
The Kirby
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4777

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:30 am

I got LS seats and rear seats for sale! hahahaha

_________________
Alpha SQUAD
http://alphasquad1.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
WillysTc
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1142
Age : 32
Location : San Bernardino

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:46 am

hahaha Dam Kirby moving in for the Kill Already ...Well he made it easier for you lol cus he took em off already
Back to top Go down
View user profile
WilsonThe2nD
Regular Poster
Regular Poster
avatar

Number of posts : 745
Age : 32
Location : SB

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:48 am

The Kirby wrote:
I got LS seats and rear seats for sale! hahahaha

wait you trying to sell my shit already
Back to top Go down
View user profile http://willeo345@yahoo.com
WillysTc
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1142
Age : 32
Location : San Bernardino

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:58 am

i think he sold em already lol
Back to top Go down
View user profile
CEREAL KILLER
Regular Poster
Regular Poster
avatar

Number of posts : 688
Age : 47
Location : Blythe, California

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 3:58 am

did the same thing when i had my Scirocco
Back to top Go down
View user profile
WillysTc
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1142
Age : 32
Location : San Bernardino

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 4:07 am

lol he's known for that wich can be a good thing if you trying to sell somthing fast lol ..hmmm now that im thinking about it Kirby i need somthing sold lol
Back to top Go down
View user profile
The Kirby
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 4777

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 4:19 am

WillysTc wrote:
i think he sold em already lol

hahaha.

_________________
Alpha SQUAD
http://alphasquad1.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
omarsxb951
Post Master
Post Master
avatar

Number of posts : 6821
Age : 38
Location : Riverside

PostSubject: Re: has this happen to you?   Mon May 03, 2010 6:07 am

WillysTc wrote:
lol he's known for that wich can be a good thing if you trying to sell somthing fast lol ..hmmm now that im thinking about it Kirby i need somthing sold lol

Dude I don't think you're virginity is going to get you much, even if you tell people you're verne troyer, haha
Back to top Go down
View user profile
WilsonThe2nD
Regular Poster
Regular Poster
avatar

Number of posts : 745
Age : 32
Location : SB

PostSubject: UPDATE i dyed the capet and i think its looking good   Fri May 07, 2010 6:49 pm

so after a couple of hrs i finished the carpet and i did a door panel just to see how it workd. well it looks good in my opinion the store only carried 2 cans per stor so have to wait till tomorrow to finish the rest.. heres some pics..





Back to top Go down
View user profile http://willeo345@yahoo.com
Super Mario
Admin
avatar

Number of posts : 7026
Age : 34
Location : SoCal 951

PostSubject: Re: has this happen to you?   Fri May 07, 2010 7:47 pm

looks good man.

_________________
alphaSQUAD
TEAMBIG
TEAMHUSTLE - "Fancy Pants Tito"
THEDOUCHEBAGS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/supermario6582
pudgy1
Frequent Poster
Frequent Poster
avatar

Number of posts : 1492
Age : 28
Location : Corona, CA

PostSubject: Re: has this happen to you?   Fri May 07, 2010 9:15 pm

thats's pretty dope dude
Back to top Go down
View user profile
UltiMIca06
Super Poster
Super Poster
avatar

Number of posts : 2076
Age : 31
Location : San Diego!

PostSubject: Re: has this happen to you?   Fri May 07, 2010 10:24 pm

glad you were able to get everything back together!

Any Misc. Screws or Parts leftover?......haha!
Back to top Go down
View user profile
WilsonThe2nD
Regular Poster
Regular Poster
avatar

Number of posts : 745
Age : 32
Location : SB

PostSubject: Re: has this happen to you?   Sat May 08, 2010 12:26 am

yeah hopefully after i finish the whole car it will look better ... and that will be one more thing done to the car.. Wink
Back to top Go down
View user profile http://willeo345@yahoo.com
DmIzTeR
Frequent Poster
Frequent Poster


Number of posts : 1113
Age : 33
Location : Sun Diego

PostSubject: Re: has this happen to you?   Sat May 08, 2010 4:08 am

DUDE someone jacked your radio! haha! naw man looks good coming together nicely. Once done with the inside off to the engine compartment.
Back to top Go down
View user profile http://www.whatisflossy.com
Sponsored content




PostSubject: Re: has this happen to you?   

Back to top Go down
 
has this happen to you?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» STRANGE THINGS HAPPEN !
» This will happen to you when the PSI hits 500!
» Small Tornado or what happen to our TREES?
» our first rzr rollover
» Rutgers vs St Johns

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
alphaSQUAD Forum :: Off-Topic-
Jump to: